Wednesday, August 11, 2010

Panzele sus!

Recent am decis sa fac o schimbare majora in viata mea.
Am decis sa risc.
Astazi am facut primul pas si simt... ca prind aripi... e un pas practic neinsemnat, dar imi da multa incredere :)
Unii mi-au privit decizia cu neincredere, altii m-au incurajat, unii ma considera nebuna gen : "Casa arde iar baba se piaptana" :)), altii nebuna gen: "What took you so long" :D

Eu ma simt entuziasmata si neinfricata!
Ma sperie mai mult absenta fricii... decat o frica oarecare :-s
Nu am facut pana acum schimbari importante, radicale... nu ar fi normal sa-mi fie frica?
Nu stiu.
Constientizez greutatile si rezistenta care in mod normal ar trebui sa apara si cu siguranta vor fi... dar simt ca am sa le depasesc:)

Nu sunt sigura de ce va urma... am doar cateva idei si increderea ca voi reusi.
Merita sa incerc, am tot "adunat" pana acum... e timpul sa "imprastii" , simt ca am de unde :) ... si vreau sa "fac loc" si pentru altceva :)
Am dreptul sa risc!

In cel mai rau caz... prefer sa ma inec in ocean decat cu un pahar cu apa! :))

3 comments:

  1. O sa-ti raspund aici pentru ca are legatura, de fapt toate au legatura :) :P

    Acel ceva unic care exista in noi e acel ceva care te poate face "neinfricata", increzatoare ca poti face schimbari in viata ta si cat timp ii ramai fidela numai bine si frumos iti este.

    Si vaaaai bine ai zis-o pe asta...prefer sa ma inec in ocean decat cu un pahar cu apa!

    Mai demult credeam ca trebuie sa am grija sa nu se umple paharul prea tare, sa dea pe dinafara :),
    acum stiu ca trebuie umplut pana la refuz :) si scufundat cu totul in ocean :) :P.

    ReplyDelete
  2. Am mai vazut eu fete curajoase dinastea... Hehe. ;))

    ReplyDelete
  3. :)) ...nu stiu daca prin ochelari se vede bine... poate daca-i scoti 8-| :d

    ReplyDelete