Tuesday, August 3, 2010

Suntem ceea ce vrem sa fim!

DeWolf: Ce te faci cu cei mai norocosi care ajung la sfarsitul vietii si
isi dau seama ca nu au realizat nimic pe cont propriu, prin eforturi si stradanii proprii, prin forta creatoare proprie?
Cat de paraziti trebuie sa se simta cand isi dau seama ca au primit totul de-a gata si ca au crescut in umbra cuiva, fara insa a reusi sa depaseasca aceasta umbra?


Nu stiu cat de norocosi ii putem numi si nici daca avem dreptul sa-i numim... in vreun fel...
Stiu doar ca fiecare poate sa traiasca cum vrea si cum simte ca sa fie fericit...
Si stiu ca niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva... (oamenii la 80 de ani fac copii :)) )

Eu nu sunt o astfel de "norocoasa", dar sunt binecuvantata (am mai spus)... e si asta probabil un "noroc" :)... Sunt un "parazit" a lui Dumnezeu :))
Nu accept sa fiu parazitul nimanui altcuiva, nu pot si nici nu vreau... ma simt vinovata pentru lucrurile "de-a gata" , probabil conteaza mult cum vin...

In acelasi timp nu cred sa existe oameni care nu au realizat nimic intr-o viata.
Celui care crede despre el ca nu a facut nimic... ii lipseste increderea de sine si un dus rece! :))
Si eu credeam ca n-am facut nimic cand aveam la activ facultatea terminata (nu rau :d) si independenta financiara :d
Dar m-am trezit!
Acum cred ca am facut prea mult :))

Sa te simti un parazit e ceva extraordinar (e o binecuvantare si asta ;) )
E un semn ca vrei si poti sa schimbi ceva!
Nu e tarziu!

Eu mi-am "pierdut" copilaria, "recuperez" acum ori de cate ori am posibilitatea. Mi-au fost daruite recent niste jucarii :d , printre ele e un iepuras pe care il programezi si sare in sus :))
il ador!

2 comments:

  1. Progresul nu apare din reluarea fiecarui act numai pt a purta semnatura proprie, mi se pare nonsens sa inveti totul pe 'pielea ta', o mare risipa de energie. Nu poti sa te opresti numai pt a verifica valabilitatea tuturor teoriilor emise inaintea ta.
    Eu m-as bucura sa primesc totul de-agata, nu toti avem talent sau dorinta de a deveni 'primadona'.
    :D

    ReplyDelete
  2. Da, ai dreptate, ar fi o prostie sa te intorci in primitism si sa incepi totul de la capat, insa nu orice "teorie" ti se potriveste, si nu oricine poate elabora teorii veritabile...
    Alegi de unde iai "de-a gata" si unde "verifici".
    Sunt mult mai credibile teoriile simtite de tine pe propria piele decat cele "preluate"...
    Deasemenea e important modul in care iti sunt oferite, de asta si de felul tau de “a fi”, depinde cum le primesti.
    Eu nu as putea primi ceva... stiind ca dupa asta iti "scoate ochii" de fiecare data cand are ocazia cu fraze de genul: "vezi ce am facut pentru tine? m-am sacrificat... bla bla" sau iti cere rasplata... aleg de la cine “primesc” si de la cine nu.
    Darul e dar, odata ce l-ai facut sau oferit nu-l mai poti cere "inapoi" deja nu-ti apartine... parerea mea :)

    ReplyDelete