Monday, July 26, 2010

De ce blog?

Ideea a izvorat intamplator(ca de altfel toate momentele interesante din viata mea), nu a fost nimic premeditat, incercam sa ma inregistrez pentru a face un comentariu unei prietene...nici nu am realizat cum m-am si facut cu blog :))
Nu sunt scriitoare si nici nu pretind a fi maestra in acesta arta :d (nu-mi place sa vorbesc mult)
... imi place sa traiesc, sa simt ceea ce fac... dar imi dau seama ca acesta experienta mi-ar putea fi utila in a intelege ce simt si a intensifica aceste momente.

Am sa incerc sa raspund la cateva intrebari venite de la voi, cei care ati remarcat(cu ajutorul meu desigur:d) acesta idee nastrusnica.

"Ce vei scrie?" : Nu stiu, ceea ce simt, ce-mi SOPTESTE INTUITIA!

"ca sa faci asta trebuie sa ai ceva de zis, sa faci ceva concret si constructiv, sa fii un model" : Da, raspunsesem fara sa ma gandesc mult, vreau sa transmit ceva educativ. Educativ e pretentios spus, stiu, mai degraba sa ofer un mic exemplu de... ceva, speranta probabil(daca cineva imi va citi balivernele :)) )

" si unde te vei pozitiona? care vrei sa fie (profilul) cititorului tau? " : fac acesta incercare pentru mine in primul rand, nu am intetia sa adun cat mai multi cititori de un anumit "profil", il pot citi toate sufletele doritoare. Ma bazez pe deschiderea mea spre exterior... si nu pe deschiderea cuiva spre interiorul meu :)

"glumeam" : aaaa si puteti sa scrieti orice comentariu vreti, inclusiv sa glumiti fara frica ;)), accept orice!

Deci, Dumnezeu sa ma ajute!

4 comments:

  1. povesteşte, pentru început, câteva momente interesante din viaţa ta

    ReplyDelete
  2. Vei avea de scris, inevitabil.
    Si da, iti va fi utila experienta.
    Ma simt mai bogat de cand am blogul si sunt convins ca si tu vei simti la fel.
    Congratulations. ;)

    ReplyDelete
  3. ...nimic nu e intamplator! :)

    ReplyDelete
  4. da,
    si despre asta voi scrie in urmatorul Post;)

    ReplyDelete