Wednesday, July 28, 2010

...sunt binecuvantata

(continuare + postare promisa)
Da, sunt binecuvantata! Dumnezeu este mereu cu mine, chair daca eu nu sunt mereu cu El!
L-am simtit mereu aproape chiar daca nu l-am recunoscut (si poate ca inca nu-L recunosc in totalitate), ma iubeste!
Ori de cate ori am greutati, se intampla o minune!Sub diferite forme, mai mici - mai mari, in forma de oameni, in forma de intamplari, in forma de situatii, in forma de trairi, in forma de regasiri exterioare sau interioare etc.
Si exista echilibru, orice "rau" se compenseaza, la fel ca si "binele", trecerea de la extaz la agonie si invers e inevitabila.
Recent am luat o decizie, care ma adusese la "extaz", apoi am trecut prin agonie.
Azi am facut o vizita scurta finutei mele, un copil-minune, care m-a umplut de bucurie, dupa o zi grea!
Viata e frumoasa cu tot ce ne ofera, chiar daca aproape totul e trecator, merita sa o "incerci"!
Merita sa-ti accepti si sa-ti recunosti binecuvantarea!
Merita sa fii recunoscator pentru ea!
Multumesc!

5 comments:

  1. Hmmmmmm , pai atunci trebuie sa trec si eu pe la finuta ta ,ca si mie de cateva zile incoace , zici ca imi cazu cerul in cap , de atatea probleme nesuferite , deci asa ramane , programare la finuta lui Hopy ! e musai ! :)):))
    pupici:-* :-*

    ReplyDelete
  2. as vrea sa fiu eu Dumnezeul tau... sa fiu mereu cu tine...:D :-*

    P.S felicitari pentru blog si ganduri minunate pe care le impartasesti cu toti!

    ReplyDelete
  3. era normal ca decizia ta sa te aduca la extaz pentru ca o fi ea corecta sau nu, era a TA personala si asta conteaza foarte mult... ;)

    ReplyDelete
  4. Deciziile personale ne aduc intotdeauna la extaz... Scrie si pe Casa Alba... cred.
    Si da, esti binecuvantata !
    Altfel cum ai citi atata literatura buna pe gratis? :ubergeek:

    ReplyDelete
  5. DeWolf, nu ma pot compara cu tine! ;):d

    ReplyDelete