Wednesday, July 28, 2010

Jos... si de la capat

Cineva spunea: "Ca sa inveti sa traiesti - invata sa mori"!
Viata este o succesiune de morti si nasteri.
Am trait si eu mai multe morti, am renascut de fiecare data, uneori cu ajutorul altor oameni, alteori cu ajutorul meu si intotdeauna cu ajutorul lui Dumnezeu.
Cred ca, cu cat evoluezi mai mult, cu atat mortile devin mai putin dureroase, cu timpul creandu-se o imunitate, cazi si nu te doare:).
Imunitatea se creaza atunci cand intr-adevar inveti ceva de la fiecare moarte, de la fiecare cazatura.
Nu am evoluat destul ca sa afirm ca mi-am creat imunitatea(nici nu sunt sigura daca o viata de om e suficienta pentru a-ti crea o imunitate totala), cert este ca ultima cazatura am resimtit-o binisor.
Acum vreau sa renasc (nu as fi eu daca as renunta ;))) si, sa nu renasc pur si simplu ci cu lectia invatata!("vis de oaie creatza":)) )
Ultimul lucru este cel mai dificil, fiindca nu intotdeauna ai discernamantul necesar pentru a selecta ce ai de invatat, care e lectia.
Astfel, daca ai invatat sau nu lectia, stii la urmatoarea cazatura, in care lectia sau se va repeta sau va fi alta.
Deci, nu stiu exact care a fost lectia (deocamdata mi-am dat seama doar de ce prin filme, cand oamenii plang, au nevoie de apa :)) ), dar intuiesc ca ar putea fi independenta, care, de altfel, o credeam a fi invatata...
Inca mai am multe de invatat si sunt pregatita pentru asta!

Si, totusi...(continuare in postul urmator)

5 comments:

  1. Mi se pare interesanta aceasta proprietate a organismului uman care dupa ce te-ai taiat, formeaza o cicatrice. Cicatricea face ca viitoarele taieturi in acelasi loc sa fie cu mult mai dificile.
    Parca trupul uman ar avea propria lui intelepciune naturala si parca ar incerca sa ne transmita si noua cate ceva din aceasta... :)
    Frumoasa postare... Imi place sa vad oameni care mediteaza. :)

    ReplyDelete
  2. Hopy daca si eu as fi ca tine , ma refer la a fi pe proprile picioare , poate ca as putea sa vad , sa ma vad , si eu, cu alti ochii ...dar din pacate nu sunt si tare imi e ca va mai dura ceva ani de acum incolo si va fi prea tarziu , pt mine bineinteles .

    ReplyDelete
  3. Sa vedem ce lectie ar putea fi...
    "sa nu ma mai joc cu mintea oamenilor?"
    "sa nu ma mai joc cu sufletul lor"?
    "sa nu ma mai prefac ceea ce nu sunt?"
    ...
    "Este mai bine sa fiu sincera cu mine insami si cu ceilalti"?
    "Sa ma iubesc asa cum sunt pentru ca asa sunt cea mai frumoasa?"
    "Sa am grija de cei dragi...pentru ca pot sa-i pierd?"
    "exista oameni pe care ii doresc in preajma, ii pot pretuii?"

    ReplyDelete
  4. cum am putea sa ne dam seama care este lectia?

    nu putem sa gresim in continuu si sa nu invatam lectia!!!!

    ReplyDelete
  5. ba da, putem si sa nu aflam lectia, putem sa gresim in continuu... o fac cei ce nu privesc in oglinda :P

    ReplyDelete