Friday, July 30, 2010

Intrati si cumparati, avem de toate!

Eu sunt.
Sunt afectiva, usor influentabila, ma atasez emotional repede.
Mult timp am trait din inertie si in momentul in care am decis sa-mi iau soarta in maini mi-a fost greu, am trecut prin depresie.
Treptat, am inceput sa lupt cu ea, cu fricile...
sa dezbrac hainele care sunt prea grele sau care nu-mi apartin...
sa am incredere in mine si sa nu fug de mine...
sa am incredere in ceilalti si sa nu fug de ei...
sa-mi recunosc speranta (detalii in alt post)...
sa-mi eliberez frustrarile...
sa-mi recunosc defectele si sa le accept...
sa-mi recunosc calitatile si sa le accept...

Imi place sa ma joc, sa glumesc, sa rad, sa cant, sa zburd...
Imi place natura, ma simt in largul meu acolo...
Imi place sa ma relaxez, sa meditez...in acelasi timp nu pot sa traiesc mult fara actiune, ma plictisesc...
Imi plac provocarile, sa provoc si sa fiu provocata, sa-mi testez "pielicica"...
Sunt curioasa, foarte, uneori impermisibil de curioasa...
Imi place sa cunosc noi oameni...
Imi place sa re-cunosc oamenii "vechi"...
Imi plac schimbarile, ma entuziasmeaza...in acelasi timp imi place sa am un loc doar al meu, unde sa fac ce vreau, cum vreau, cand vreau, cat vreau...
Sunt incapatinata, principiala... perfectionista...
Nu-mi plac ordinele, nu-mi place sa mi se impuna... nu accept nici lucrurile pozitive care vin cu forta :d ... in schimb cedez usor rugamintilor frumoase :d
Pot sa critic, sa laud cand simt ca este necesar...
Pot sa-mi asum responsabilitati...
Vreau sa pot sa renunt la responsabilitati care nu-mi apartin...
Nu-mi plac nedreptatile... desi constientizez ca sunt inevitabile...
Nu-mi place lipsa de "fairplay"...
Am o intuitie buna, atunci cand am incredere in ea sunt rasplatita din plin, dar nu am incredere in ea tot timpul si se intampla sa mai fac greseli...

Imi place sa ma "invart" printre oameni pentru ca de la fiecare pot sa invat ceva, din orice experienta...
Cred ca sunt fidela, cat pot de sincera (fiecare cu adevarul lui) cu ei, dar ma stradui, in primul rand, sa-mi fiu fidela si sincera mie insami...
Eu raspund de ceea ce fac eu, de bine, de rau... cred ca pot sa-mi asum si "sa platesc" propriile consecinte... nu pot sa urmaresc absolut toate celelalte consecinte, imi scapa, unele sunt in afara campului meu de perceptie...

Sunt si rea, incerc sa scot rautatea din mine fara sa ranesc pe ceilalti nu intotdeauna imi reuseste ("riscul meseriei" :)) )...
Se spune ca exteriorizandu-ti rautatea, faci "curatenie" in interior. Pentru mine acesta "curatenie" e foarte dureroasa, pentru ca mai apoi ma simt si mai "murdara"...
Nu-mi place sa fac acesta "curatienie" de aceea sunt mult mai atenta s-o "pastrez"... desigur nu intotdeauna pot sa cer oamenilor sa se descalte la usa, dar sunt atenta cu "ce" vin...

Cam atat...

...aaaaa si inca ceva :d

Sunt pistruiata... a fost un timp cand doream sa scap de pistrui ;))
Am incercat mai multe metode - e imposibil!
Acum ma bucur ca n-am reusit :)
Nu sunt eu fara pistrui, nu ma simt bine fara ei, ma reprezinta ;;)

4 comments:

  1. Din punctul meu de vedere rautatea este doar o administrare neinspirata a fricii. Cand frica preia controlul, mai importanta decat ceilalti, decat binele si decat bunul simt devine propria ta persoana, supravietuire ei cu succes.

    Rautatea este este o disperare mascata cu o masca furioasa si urata, ca sa impresioneze. E ca si cum instincetele tale isi imagineaz ca o masca te-ar putea proteja. Si probabil aceasta rasa (omul) rezolva multe probleme in acest fel.

    Daca pretul sanatatii psihice ar fi bunul tau renume, atunci cred ca ai alege bunul renume.

    Chiar exista forme de a transforma rautatea in altceva, mai estetice si mai sigure decat transmiterea rautatii catre ceilalti.

    ReplyDelete
  2. sa stii ca intotdeuna mi-au placut pistruiatele ;)
    este o trasatura deosebita la fete e ceva chiar foarte frumos asa ca mamdreste-te ca ii ai...nu e dat la toti sa aiba ...:-*

    ReplyDelete
  3. Da, rautatea are la baza frica, frica de sine insusi, frica de a-ti asuma responsabilitati si de a suporta consecinte, frica de durere... Rautatea este o alegere, sa fii sau nu constient de ceea ce faci... rautatea e calea usoara... iar ca sa invatam ceva trebuie sa trecem prin greutati, evitarea lor genereaza rautate :)

    ReplyDelete
  4. aaaa, "admiratorule" tu ce preferi? calea usoara sau calea grea?;;)

    ReplyDelete